Data-analyse

Als er een woord onlosmakelijk is verbonden met het vak online marketing, dan is het data-analyse. Dit kan zowel online (via je website en andere online kanalen) als offline data (bijvoorbeeld fysieke winkel- of evenementbezoekers, ticketverkoop) zijn. Voordat we data gaan analyseren, moeten eerst de KPI’s voor jouw organisatie duidelijk zijn. Zo weten we wat we moeten meten en welke data we precies gaan verzamelen. Daarna maken we de juiste technische instellingen in orde, zodat we de data kunnen opvangen en meten.

Een inzichtelijk rapport voor jou

Wanneer er genoeg data verzameld is, gaan we aan de slag met de analyse. Met het data-analyserapport wat we na afloop aanleveren, ontvang je meer inzicht in de klantreis (customer journey), zoals de belangrijkste valkuilen en sterkste punten, en wordt duidelijk waar hard aan gewerkt moet worden om meer resultaten te boeken.

Bekijk onze aanpak

Stel je vraag!

Heb je een vraag of wil je meer weten over onze diensten? Laat het ons weten!

    captcha Vul deze code over in onderstaand veld:

    Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?

    Wil je een nieuwe website of zoek je ondersteuning bij je online marketingactiviteiten? Bel ons op 030 – 20 72 273 of plan eenvoudig een vrijblijvend kennismakingsgesprek in.

    Plan een kennismaking