Ga naar de inhoud

Data-analyse

Als er een woord onlosmakelijk is verbonden met het vak online marketing, dan is het data-analyse. Dit kan zowel online (via je website en andere online kanalen) als offline data (bijvoorbeeld fysieke winkel- of evenementbezoekers, ticketverkoop) zijn. Voordat we data gaan analyseren, moeten eerst de KPI’s voor jouw organisatie duidelijk zijn. Zo weten we wat we moeten meten en welke data we precies gaan verzamelen. Daarna maken we de juiste technische instellingen in orde, zodat we de data kunnen opvangen en meten.

Een inzichtelijk rapport voor jou

Wanneer er genoeg data verzameld is, gaan we aan de slag met de analyse. Met het data-analyserapport wat we na afloop aanleveren, ontvang je meer inzicht in de klantreis (customer journey), zoals de belangrijkste valkuilen en sterkste punten, en wordt duidelijk waar hard aan gewerkt moet worden om meer resultaten te boeken.

Stel je vraag

Heb je een vraag of wil je meer weten over deze (of andere) diensten? Bel ons op 030 207 2273 of deel hieronder je vraag met ons!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.