Marketing analyse
Wil je gericht actie ondernemen om te groeien, dan moet je weten hoe jouw organisatie er op dit moment voor staat door dit goed te analyseren. Waar kun je het beste aan beginnen om zo snel mogelijk groei te realiseren? Wat zijn je valkuilen en wat zijn je krachten? En, ook een hele belangrijke vraag om in een analyse te beantwoorden: wat is absoluut onnodig om tijd en geld in te investeren?
We kunnen ons voorstellen dat je niet direct antwoord op deze vragen hebt of niet weet hoe je deze vragen überhaupt beantwoordt. Dan schakel je ons in: we voeren een grondige analyses uit, waaronder een SEO-check en geven op basis van die inzichten advies hoe je deze lessen omzet in groeiresultaten.

Analyse en advies
Wil je gericht actie ondernemen om te groeien, dan moet je weten hoe jouw organisatie er op dit moment voor staat door dit goed te analyseren. Waar kun je het beste aan beginnen om zo snel mogelijk groei te realiseren? Wat zijn je valkuilen en wat zijn je krachten? En, ook een hele belangrijke vraag om in een analyse te beantwoorden: wat is absoluut onnodig om tijd en geld in te investeren?
We kunnen ons voorstellen dat je niet direct antwoord op deze vragen hebt of niet weet hoe je deze vragen überhaupt beantwoordt. Dan schakel je ons in: we voeren een grondige analyse uit en geven op basis van die inzichten advies hoe je deze lessen omzet in groeiresultaten.

Online Marketing scan
Je hebt een gaaf idee, maar nu moet je het nog in de markt zien te brengen. De vraag is daarnaast of je wel de doelgroep aanspreekt die je in je hoofd hebt, en of er niet al producten of diensten zijn die veel op die van jou lijken. En hoe zit het met de concurrentie? Lees meer
Website-analyse
Een website is voor veel bedrijven de belangrijkste bron om aan klanten te komen. Maar haken veel bezoekers af, nog voordat zij een aankoop of aanvraag hebben gedaan, of hun contactgegevens hebben achtergelaten? Dan is er werk aan de (web)winkel Lees meer
Data-analyse
Als er een woord onlosmakelijk is verbonden met het vak online marketing, dan is het data-analyse. Dit kan zowel online (via je website en andere online kanalen) als offline data (bijvoorbeeld fysieke winkel- of evenementbezoekers, ticketverkoop) zijn. Lees meer
Dataverzameling
Een van de grondbeginselen van online marketing is dataverzameling. Om die datastromen te kunnen inzien, moet je het meetbaar maken. Het is echter nogal een technisch verhaal om de juiste data meetbaar te maken. Er is zoveel data in te zien, dat je keuzes moet… Lees meer
Dashboard
Wanneer je zelf geen ervaring hebt met data-analyse, kunnen de cijfers in je data-overzicht nogal vaag zijn. Dat begrijpen we. Daarom bieden we een data-dashboard aan: je ontvangt een duidelijk overzicht met de voortgang van jouw KPI’s en andere belangrijke cijfers. Lees meer
Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?
Wil je een nieuwe website of zoek je ondersteuning bij je online marketingactiviteiten? Bel ons op 030 – 20 72 273 of plan eenvoudig een vrijblijvend kennismakingsgesprek in.